SPONSORING W SPÓŁCE ZARZĄD MORSKIEGO PORTU GDYNIA S.A.
Działalność sponsoringowa Zarządu Morskiego Portu Gdynia SA jest elementem szerokiego systemu komunikowania działań społecznych, w ramach procedur Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR). Wypływa to z charakteru działalności Spółki, która opiera się na świadczeniu usług o charakterze publicznym.
Realizacja tych działań jest zgodnie z przyjętymi kierunkami sponsoringu, określonymi w Strategii Marketingowej Spółki i zawartej w niej misji i wizji. Polityka sponsoringu jest integralną częścią biznesowej działalności Spółki i ma ona za zadanie, wspierać wizerunek i odbiór marki, a przez to stymulować sprzedaż oferowanych i wykonywanych przez Port Gdynia usług.
Istotnym znaczeniem działalności sponsoringowej Spółki są również działania nakierowane na podnoszenie jakości relacji zewnętrznych Spółki, w celu akceptacji otoczenia dla swej biznesowej działalności.
Zakres prowadzenia działalności sponsoringowej
Działalność sponsoringowa Spółka prowadzi w następujących obszarach tematycznych :
- sport – kwalifikowany, amatorski,
- kultura i sztuka
- nauka i szkolnictwo,
- akcje społeczne i proekologiczne.
Zasadnicze cele działań sponsoringowych realizowanych przez Spółkę
- Promocja firmy.
- Utrwalanie określonego wizerunku firmy.
- Wzrost znajomości firmy i logo na rynku.
- Tworzenie pozytywnych relacji ze środowiskami ważnymi z punktu widzenia firmy.
- Wzrost rangi marki firmy poprzez m.in. zwiększenie zasięgu jej oddziaływania.
- Dbanie o odpowiedni odbiór medialny.
- Dbałość o prestiż firmy.
Zasady prowadzenia działalności sponsoringowej
- Spółka prowadzi działania sponsoringowe w formie sponsoringu finansowego.
- Podmiot sponsorowany w zamian za realizację ustalonych przez strony świadczeń promocyjno-reklamowych na rzecz ZMPG SA, otrzymuje wsparcie finansowe przeznaczone na pokrycie kosztów całości lub określonego zakresu prac, związanych z organizacją i realizacją sponsorowanego projektu. Współpraca z podmiotem sponsorowanym jest oparta na pisemnej umowie sponsorskiej, która szczegółowo precyzuje zakres współdziałania w ramach sponsorowanego przedsięwzięcia oraz określa wszystkie prawa i obowiązki stron.
- Rozliczenie Stron następuje na podstawie rachunku lub faktury VAT,
a w szczególnych wypadkach na podstawie oświadczenia podmiotu sponsorowanego o otrzymaniu zapłaty za usługi sponsoringowe. Spółka nie udziela darowizn.
- Oferty sponsoringowe są przyjmowane wyłącznie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego, znajdującego się poniżej, do końca listopada roku poprzedzającego rok, którego dana oferta dotyczy. Wnioski sponsoringowe przyjmowane są wyłącznie od osób prawnych i instytucji. W przypadku akceptacji oferty, skontaktuje się z Państwem przedstawiciel Działu Marketingu.
Uprzejmie prosimy o przesyłanie wniosków o sponsoring na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.